2009. december 21., hétfő

Van már valamelyik ágazatnak csapata?

A válasz a kérdésetekre: Igen, van!
Azt a feladatot kaptam az első lépések után a támogatás elfogadását követően, hogy mi lenne ha összehozhatnék egy gördeszkás csapatot. Nagyon megtisztelő volt, hogy egy új team sorsa az én kezemben van és én választhatom ki kedvemre ki is legyen benne. A válogatás nem ment olyan könnyen mint gondoltam. Különböző szempontok szerint zajlott le nálam a válogatás: mennyire versenyzik, mennyire őrült, mennyire szarja le... Igazából van 1-2 olyan tag aki nem az a nagy versenyző, de nagyon tehetségesek és már volt szerencséjük különböző deszkás filmekben szerepelni és ez így is fog folytatódni. Még így is nehéz volt a választás mert nem akartam hogy a legjobb barátságok is tönkremenjenek egy ilyen miatt. Tudnék még pár embert ígyis, de már ez a létszám sem kevés egy új team-hez képest. Ezenfelül még egy nevet is ki kellett találni a csapatnak ami a következő lett: Octavus Skate Team (aki vágja a latint az tudni fogja miért pont ez)

A csapat felállása 2010-ben a következő lesz:
Szénási Marcell - szülőhazája Kecskemét, de mostanság Budapesten tengeti a napjait
Soós Dávid - Jászberény
Göbölös Ferenc - Szolnok
Béres Robin - Debrecen
Árvai Róbert - Gyöngyös
Sima Dániel - Budapest
Petrányi Lajos - Budapest
Tóth Dániel - Jászberény

Hamarosan többet tudhattok meg a csapatról. Remélem szép jövőre számíthatunk közös erővel! Akinek esetleg nem tetszene, azt Leszarjuk!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése