2009. december 22., kedd

Ki vagyok én?! /BMX/

Beszéltük Danival, hogy valami személyesebb is kellene rólunk, mert hát mégis milyen az, hogy lestek egy blogot és nem tudjátok kik vagy mik csinálják...

SZÓVAL:

Bató Bélának hívnak és eddigi életem 20 évét, szülőhazámban, Jászberényben töltöttem. Sok sportot kipróbáltam életem során, mert egy hiperaktív hülyegyerek vagyok, de valahogy egynél leragadtam, ez nem más, mint a 3 bűvös betűből álló BMX. 2003 óta bicózok és meg kell, hogy mondjam, a mai napig ugyanolyan lelkesedéssel hajtok ki a pályára (sokszor egyedül), mint mikor elkezdtem. Pont az fogott meg benne, mint a márkában...nincsennek szabályok, nincs 2-4ig mindennap edzés egy barom edzővel...leszarhatod az egészet...Igazság szerint nem vagyok egy versenyző típus, jó dolog a verseny, de engem nem ez éltet. Nem indultam sok versenyen, de amin igen ott mindig sikerült valamilyen helyezést elérnem amatőr és profi kategóriában. 2010es évre olyan feladatot kaptam, hogy szervezzek a márkának versenyeket, szerencsére már van rutin ebben, mert a nálunk megrendezett versenyekben (amit állítólag sokan szeretnek) mindig nagy szerepem van. A pályát is én "viszem" itthon, ez annyit takar, hogy járni kell ilyen városi sportbizottság ülésekre, meg írkálni 70 levelet a polgármesteri hivatalba minden évben. ÉLVEZEM. Szerencsére sok, kedves sportolni vágyó fiatal van a körömben és ők sokat segítenek a pálya építésében. KÖSZ GECÁK!

Itt van egy videó rólam:





Meg pár kép a kezdetektől:


Talán ezaz 1. kép ami készült rólam bicózás közben, 2004ben, 15 évesen METÁL tiretap.



Ez is egy 2004es fotó, rokker vagyok transfer tabletop közben is



Ohhh.. 2005 unturndown?!



2005 Wallride, rokker.



2005. Egyik legkedvesebb képem, footjamnosepick subbra



2006 karácsonyán Sztájlos fufanu.



2007. Toothpick, szeretem ezt a trükköt...



Ez már 2008. Müvészi tabletop air



2008. Müvészi footjamnosepick



2008. Wallrideból tailwhip



2009. Gettó wallride

1 megjegyzés: